mätt och belåten

nu är jag hos "F" . har precis ätit, det blev gröt, för mig som är så kinkig med maten, ackack !
Var på sjukhuset som sagt, och det gick väll sådär, det blir till att träffa Carita, och knapra lite fler tabletter, wieeee ! A new medicin (: -.-
satt och pratade om det med mamma, och vi kom fram till att typ 95% av alla "vanliga" fel man söker själv för, såsom mage, nacke,fot osv har vi nog fått hjälp för.
ätit mediciner för både det ena och det tredje, men nog om det nu.
Tog en 15 minutare oxå, I love fake sun .
Nu ska jag borsta igenom nytvättade håret och tvinga f sätta på en film, tror ni jag lyckas ? hmm.. unrdrar det ja, nu när  han vet min plan, aja (:

KOmmer nog inte upptadera förrens jag kommer hem igen, dvs på lördag, men jag lovar massa bilder och annat trevligt sen (:

tänkte lägga in en nu favorit låt oxå, men det verkar inte funka så det blir inte så..nu ska lillskiten ha datorn tror jag, hahahah ha det så bra (:


see yaaah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: