jo det kommer du "

godmorgon på er, det hann bli ett till inlägg innan jag drar.
Fick precis ett samtal av ***** som tkr att jag skriver olämpliga saker, HAHAHA K  RBY! (ironi)
tänk lite innan, o sen snacka.. suck !
aja, ska iallafall inte låta det förstöra min dag, har gjort mig iordning nu, och hoppas att allt blir som planerat, en skiiiit bra dag/kväll/natt (: wiee ! längtar
och sen längtar jag till maten, buffe, I LOVE! fast jag äter bara fram barnbordet, höhö ! slänga pengar i sjön ? nej då.
Ska gå om en halv timme och "f" vill hinna sitta oxå och kolla alla sina grattis, som han redan sett, suuck på pojkar. aja, vad gör man ? :)
Men grattis igen iallafall baby !
Nu ska jag logga, packa ihop mina saker, borsta tändera och typ.. gååå ! vet ni förresten hur långt det är till bussen ? 2 KILOMETER ??? dööööda mig snälla


bästavän kommer hem inatt också, läääängtar!! har saknat ihjäl mig, love you P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: