hiss/diss


*Mode tidning premunationer
vem älskar inte när man en grå tråkig dag går ´till bredlådan och hittar en tiding med massor av tjejtrams att läsa om? det gör iallafall jag, i loooooooove

*Kläder i spets
jag har verkligen fastnat för det här med spets, och till sommaren kommer det bli skitsnyggt, själv har jag leggings, stprumpor, bhar, trosor, skjortor, långärmade, kortärmade, ja och vad man nu kan tänk sig i spets, I love spets



*Att dammsuga
fyf*n vad jag hatar att dammsuga, den är klumpig och ful, och låter så man får psykbryt och sen ser man knappt någon skillnad ? blöö för att dammsuga

*För små garderober
jag tror att det är fler än jag som har problemet med försmå garderober, "rensa då" får man höra. men det hjälper inte. jag blir galen. varje gång man ska ha något ramlar det ut. man ser inte vad man har och.. SPY på försmå garderober



Nu måste jag rusa, ska till sjukhuset och ************ .. ja, vad kan jag tänkas göra där ? ;)


Postat av: Erika

Bra hissar och dissar ;d



sv: okidoki. Jag mår bra. sjd? :p

2011-03-02 @ 16:16:21
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: