godmorgon .

suck, va sur man blir på svenska folket asså.
Då vi gjorde om i vardagsrummet och pappa är ett stor filmfan så ställde vi ner lite kartonger med filmer, så ringer pappa idag och säger att någon brutit sig in i källaren, bara gått till vårat "rum" snippsat låset och bara tagit filmerna, så man börjar ju undra. Who know about all the movie? någon vi känner kanske ? laaa, blir så irriterad.
aja !
Vaknade iallafall med en extrem huvudvärk, ont i ryggen och i hälsenorna. nice :D eller... ?
Tänkte om 2 timmar drygt, åka till Norrtälje och sola en 21 minutare, såhär innan kryssningen, oj! har jag ens nämnt den? aja, det tar vi när jag kommer hem igen (: ser ut som att det blir en mössdag för mig och mitt fettiga hår, EFTER EN DAG? förstår inte hur det kan bli så fettigt direkt när jag byter schampoo, vilket schampoo använder du ? några tips på bra schampoon hade varit jätte trevligt.
Får se om det blir någon shopping, ska försöka att hålla mig undan, men det kanske inte går så himla bra.
see yah later!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: