äntligen

eftersom att det var fel på blogg.se så kunde jag inte skriva.
Vaknade iallafall runt 11 och samlade kraft för att orka gå upp, packa till kryssningen imorgon, och städa rummet, allt är nu klart (: ska ta tag i dammsugningen som jag lovat mamma, stackarn kan ju inte dammsuga eftersom att hon är inflammation i armen, stackarn, eller... `?
vet ni att för snart 2 år sen lovade jag att dammsuga en gång i veckan om jag fick en hund, och hunden fick jag ju, Luna, remember ?
vet ni hur många gånger jag dammsugat sen dess ? 4, great jessica :D

fönstret, mysigt, rignt ?

sminkbord, o dörr, o liten del av garderob, ja ni ser ju själva

tv, o liten del av sängen, datan måste stå där för att högtalarsladden ska nå till datorn, kul.. -.-
ser ni hur många parfymer jag har förresten ? I LOOOOOVE parfymer !!

Lillpune på mattan, som alltid när jag städar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: