man måste börja någonstans

ja, håller ni inte med ?
Så jag tänkte börja att skriva lite om helgen, eller vad det nu blir.
Var iallafall i stan i lördags, med Mikkan. Och jag har en pengplan så jag skulle inte köpa något. Blev ENDAST ett par skor, som kommer upp på bloggen imorgon. och inge mer ! känner mig riktigt stolt. för visst ni att jag mår dåligt när jag shoppar ? eller inte NÄR jag shoppar, för då mår jag bäst, jag blir lix i en annan värld, o allt dåligt bara försvinner. Men sen efteråt ångrar jag vad jag köpt, kastar in det i garderoben och tar oftast inte fram det förrens långt efteråt. då jag har en tendens att bara köpa "bas" kläder .. JÄTTE tråkigt

Aja, tillbaka till ämnet. vi kollade runt, i stan och tog även en runda i Kista då mikkan skulle kolla i någon speciell affär. Åt mat, tacobar (ovanligt, eller ?) och sedan hälsade vi på en kompis som jobbar i stan och åkte därefter hem till mig i Norrtälje, badade jacuzzi, drack smoothie och hade det as nice :D


det blev en väldigt enkel outfit med legging och tjocktröja, faktiskt den enda tjocktröja som jag använder.

P
som i Pezward

i era örat hängde ett kors och u det andra en halv stor silvrig sten

Fula Luna fick sig en promenad ute i snön innan jag åkte

haha söta mikkan är pigg :)

fräschiiiing, eller ?

hahaha bjuder på den

XOXO JJessicah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: